شريف منير وبناته

ياسمين الأمير

تصدر الفنان شريف منير محركات البحث في جوجل، بعد أن نشرت زوجته الفنانة المعتزلة لورا عماد فيديو له على صفحتها الرسمية بموقع الفيديوهات والصور «انستجرام» ووجهت رسالة لابنتيها فريدة وكاميليا.

عائلة شريف منير

وكتبت لورا عماد: «رسالة إلى ابنتي فريدة وكاميليا.. بما إنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما اديتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم بأصحابكم بأمهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي!.. بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة!»

مشغل الفيديو

00:00
00:47

وقالت زوجة شريف منير: «و حقولكم حاجة واحدة بس! اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد!! بتمنالكم كل خير وصحة وإن ربنا يهديكم في يوم من الأيام!! بس ربنا موجود و كبير قادر على اللي عمل فيكم كده أنه يرده ليه في يوم من الأيام!!! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي».

شريف منير وعائلته

وردت كاميليا على رسالة والدتها قائلة: «عمرنا ما بعدنا عنك، وغير كده أنا كنت لسه قاعدة معاكي امبارح ومكنتش عارفة إنك بتفكري في كده».

وقالت لورا عماد لابنتيها: «أنتم عارفين كويس أوي إني بشحتكم وبتهربوا مني، ربنا موجود ويهديكم من الزن اللي على ودانكم».

لورا عماد وابنتها كاميليا

كما ردت فريدة على رسالة والدتها: «ليه بتعملي كده؟ ليه بتخلي شكلنا كده قدام الناس؟».

وقالت لورا عماد زوجة شريف منير لابنتيها: «إنتوا بتموتوني كل يوم وأنتِ عارفة كده كويس، ربنا يهديكي صحيح الزن على الودان أمر من السحر».

لورا عماد وابنتها فريدة

من هي زوجة شريف منير

لورا عماد هي فنانة معتزلة منذ عام 2001، تزوجت من الفنان شريف منير، ورزقت بطفلتين فريدة وكاميليا، ولدت الفنانة لورا عماد 1 يناير عام 1972.

لورا عماد زوجة شريف منير

ودخلت مجال التمثيل بفيلم البطل مع الفنان أحمد زكي، وعُرض عام 1997، وشاركت لورا في مسلسل الرجل الآخر مع الفنانة ميرفت أمين عام 1999.

شريف منير وبناته

كما شاركت في فيلم سوق المتعة عام 2000، وفيلم أرض الخوف عام 2000، وعادت لورا عماد للتمثيل مره اخرى في مسلسل نصيبي وقسمتك 4 بحكاية أنسى روحي وياك، الذي عُرض عام 2022.

عائلة شريف منير

شريف منير وبناته

By alagmy

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.